loading...
تهویه مطبوع
ونداد تجهیز بازدید : 42 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

پمپ‌ها جزو دستگاه‌هایی هستند که در سیستم‌های سرمایشی، سیستم‌های گرمایشی، پمپ‌بنزین‌ها، صنعت، کارخانه‌ها، و حتی در منازل کاربرد دارند. در این مقاله قصد داریم با پمپ‌ها و انواع آن‌ها بیشتر آشنا شویم و درباره کاربرد پمپ در صنایع مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنیم. این مطلب می‌تواند یک راهنمای خرید پمپ آب و یا هر نوع پمپ دیگری هم باشد.

ونداد تجهیز بازدید : 34 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

برج خنک‌کننده دستگاهی است که برای خنک‌سازی آب موجود در سیستم‌های تهویه مطبوع و دیگر سیستم‌های خنک کننده، از آن استفاده می شود. برج خنک‌کننده یکی از سیستم‌های پرکاربرد است که نسبت به سیستم‌های دیگر کم هزینه‌تر بوده و با آب کار می‌کند.

ونداد تجهیز بازدید : 46 یکشنبه 18 خرداد 1399 نظرات (0)

حرارت مرکزی که در زبان انگلیسی به آن Central heating و در فرانسوی «شوفاژ» گفته می‌شود، سیستم گرمایشی مرکزی برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و دیگر کاربری‌های صنعتی و تجاری است. روش کار این سیستم به این صورت است که پس از تولید گرما در موتورخانه، گرمای تولید شده از طریق لوله‌های رفت و برگشتی به رادیاتورها، در فضای ساختمان توزیع می‌شود.

ونداد تجهیز بازدید : 48 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم در مورد یکی از اقدامات بهداشتی و در واقع درباره نحوه انتخاب یکی از تجهیزات پرکاربرد و لازم در زمینه نظافت استخر به نام جاروی استخر با تمرکز بر جارو استخری تمام اتوماتیک ، مطالبی را بیان کنیم. لازم است که برای نظافت و بهبود کیفیت آب موجود در استخر، اقدامات بهداشتی صورت گیرد. یکی از کارهای اساسی، نظافت دوره ای و مرتب استخر با استفاده از انواع جاروی استخر است. جاروی استخر ، وسیله ای است که باید از آن در کلیه استخرها چه با وجود مدار تصفیه چه بدون مدار تصفیه استفاده نمود.

ونداد تجهیز بازدید : 110 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (1)

چیلرها معمولاً در دو نوع چیلر جذبی و چیلر تراکمی تولید می‌شوند. چیلرها کاربردهای مختلفی در دستگاه‌های خنک‌کننده خانگی، تهویه مطبوع، تهویه صنعتی، نگهداری مواد غذایی، و صنایع شیمیایی دارند.

ونداد تجهیز بازدید : 73 سه شنبه 06 خرداد 1399 نظرات (0)

منبع دوجداره به صورت غیر مستقیم و با بهره گیری از گرمای سیال های داغ مانند بخار آب گرم، آب داغ و آب گرم مصرفی را تولید می کند. منابع دو جداره از رایج ترین منابع تولید آب گرم مصرفی می باشد. کاربرد منبع دو جداره برای تولید آب گرم مصرفی در ظرفیت های پایین است و در ظرفیت های بالاتر از منبع آب گرم کویلی استفاده می شود.

ونداد تجهیز بازدید : 86 شنبه 03 خرداد 1399 نظرات (0)
مخزن علاوه بر مصارف خانگی، که شاید عمده‌ترین و معروف‌ترین این مصارف مخزن‌های پمپ آب باشد؛ در صنایع مختلف هم پر‌کاربرد است. به عنوان مثال، مطمئناً نقش مخزن‌ها در صنعت پتروشیمی بر کسی پوشیده نیست. در این مقاله ونداد تجهیز در مورد مخزن‌ها، کاربرد‌های‌شان و نکات مهم برای انتخاب یک منبع آب مناسب، صحبت خواهیم کرد، و انواع آن‌ها را بر خواهیم شمرد.
 
ونداد تجهیز بازدید : 74 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 کولر آبي دستگاه سرمايشي متداولي است که مصرف آن قدمت ديرينه‌اي در ايران دارد. قيمت تمام شده ارزان کولر آبي، استفاده آسان و مصرف برق پايين در مقايسه با ديگر دستگاه‌هاي تأمين سرمايش بخصوص کولرهاي گازي باعث شده که کولر آبي گزينه نخست مصرف کننده‌ها در مناطق آب و هواي خشک باشد. در اينجا به برخي از ضررهاي احتمالي کولر آبي براي شما اشاره مي کنيم.

ونداد تجهیز بازدید : 56 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

با وجود اینکه، عملیات تصفیه آب  برای آب لوله‌کشی شهری در تصفیه‌ خانه ها انجام می گیرد اما همچنان این آب با آلودگی‌های مختلفی به مصرف‌کننده می‌رسد. دلیل وجود این آلودگی‌ها می‌تواند کامل نبودن فرآیند تصفیه آب، وجود اشکال در سیستم لوله‌کشی آب شهری، فرسودگی لوله‌های انتقال آب و عوامل دیگر باشد. در سیستم آبرسانی یک ساختمان، ممکن است برای حذف سختی آب از سیستم هایی استفاده شود، که از این میان می توان به دستگاه تصفیه و سختی گیر آب اشاره کرد. دستگاه سختی گیر در سیستم‌های تصفیه آب ورودی ساختمان، به وسیله فرآیند تبادل یونی، عوامل ایجاد سختی آب مانند کلسیم و منیزیم را از آن حذف می‌کند.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 1,921
  • بازدید کلی : 8,445